A minap a 13. – os Postások és a 14.-es Logisztikások részt vettek az immáron hagyományosan megszervezett kétnapos szakmai kirándulásukon.


A két csapat programja szinte megegyezett, de természetesen voltak szakmai specifikumok melyek színesítették az élményeinket.
A buszos kirándulás útvonala, mi sem természetesebb mint az, hogy az 1 éve átadott M60 –s és M6 –os Autópályát vette célba.
Irány Budapest, de mielőtt odaérnénk, megálltunk a BILK – nél és benéztünk az SCHENKER Kft – hez. A SCHENKER gyűjtő szállítmányozással foglalkozik a kontinensen és tengerentúlon is. Ezt a két szakág együtt tekintette meg.


Ilyen tájt (délben) a buszon megebédeltünk és különvált a szakma: a postások az OLK –ba mentek egy kis postalogisztikát nézni, a logisztikások pedig kihasználták a napos időt és kb. 8 km sétával megszemlélték a „Fradin” lévő „gurítót”.


Este vacsi „tarisznyából”, beszélgetés, a postások nem fértek a bőrükbe 22 órára még elmentek egy programra, (PEK) a buszvezetőnk bosszantására, majd beszélgetés és még mindig beszélgetés.
Reggel nagyon nehéz a felkelés, különösen az „idősebbeknek”. Hajnali 9 –re irány a MNB, itt kissé álmosító előadás, pénzverés golyós préssel, aranytömb emelgetés és más csodák. 
Ólomlábakon indulás Esztergomba a „Mi autónkat” megnézni.
Ebédidőben érkeztünk, a kísérőink előbb megebédeltek.
Védősisak, védőszemüveg és irány a gyár. Itt megnéztük, hogy lesz a sík 1mm-es lemezből,
rongyból, öntöttvasból, műanyagból Opel, Fiat és természetesen Suzuki.
A robotok sajtoltak, illesztettek, hegesztettek, az emberek akkus kulcsokkal csavaroztak, szőnyegeztek, üléseket és más alkatrészeket, fődarabokat szereltek.
Végül legurult a szalagról a kész autó.
Lehet az, hogy Mi egy logisztikai ellátási lánc különböző fázisai között jelentkező áruáramlási
folyamatot láttunk?!
Az is lehet, hogy ez csak egy autógyár volt.
Nos! Ez volt egy szakmai kirándulás, egy résztvevő emlékezetében.
Jövőre talán Kecskeméten a Mercedes-Benz?!